onsdag 25. mars 2009

utplassering uke 3

Jeg var på utplassering uke 3, Arbeidsoppgavene mine der var egentlig helt normale.Jeg starter kl 08.30, når jeg er der om morgenen så møter jeg alle barna og de voksne, Barna pleier som oftest å leke med hverandre når jeg møter de.rundt 10.00 så spiser vi litt og slapper av, jeg henter frem maten til barna og de spiser egentlig hvor mye de vil.Når vi er ferdig så går vi ut, jeg hjelper barna som trenger hjelp med å kle på seg.De andre barna så legger jeg frem klærne de skal bruke, så kler de på seg selv. Vi er ute til ca kl 13.00, ute så greier barna å aktivisere seg selv, men hvis noen spør om jeg vil være med så blir jeg med å leke med de.Jeg har valgt temaet Fysisk Aktivitet, grunnen til det er at jeg har såpass store barn og de liker å aktivisere. Det jeg mener med Fysisk aktivitet er Fotball , gjemsel, haien kommer osv osv... Måten jeg skal jobbe med det er at jeg kommer til å være med Naturgruppa fremover, Naturgruppa er en gruppe med barn som går tur til vardåsen eller andre steder. Naturgruppa er den gruppa som passer meg best til fysisk aktivitet.Mine opplevelser hittil er mye moro med naturgruppa. Barna syns det er morsomt å være ute og de liker veldig mye at jeg er med å leke med de, Det vi gjør nå som det er snø er at vi aker veldig mye og har andre aktiviteter.

Ingen kommentarer: